Piotr Ferszka z początkiem grudnia br. objął funkcję dyrektora sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska. Do jego zadań będzie należało wsparcie cyfrowej transformacji klientów firmy. Dyrektor skupi się na dużych przedsiębiorstwach i rozwiązaniach chmurowych.

„Na nowym stanowisku będę koncentrował się na dostarczaniu klientom aplikacji skutecznie automatyzujących procesy i przenoszących ich działania operacyjne w świat cyfrowych narzędzi i usprawnień” – mówi Piotr Ferszka, dyrektor sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska.

Ponad 20 lat w Oracle, Asseco i HP

Piotr Ferszka ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań i systemów IT.

Dotychczas był związany z Oracle Polska, gdzie od 2018 r. pełnił funkcję dyrektora sprzedaży aplikacji. Specjalizował się w krajowym rynku rozwiązań aplikacyjnych i usług chmurowych.

Z kolei doświadczenie zdobyte w Asseco Data Systems pozwala mu spojrzeć na rynek IT z perspektywy dostawcy oprogramowania i integratora systemów. Był w tej firmie dyrektorem sprzedaży oraz dyrektorem zarządzającym (2015 – 2018).

Ponad 14 lat spędził w HP (2001 – 2015) jeszcze przed podziałem firmy, gdzie przez wiele lat był account managerem odpowiedzialnym za sektor publiczny. Zarządzał zespołem sprzedaży dla segmentów Enterprise i SMB, a także kanałem partnerskim i siecią dystrybutorów.

Piotr Ferszka jest absolwentem Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.