Nowy dyrektor w SAP Polska
Do zespołu SAP Polska dołączył Piotr Ferszka jako dyrektor sprzedaży ds. kluczowych klientów. Wcześniej był w Oracle, Asseco i HP.
Piotr Ferszka ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań i systemów IT. Odpowiadał także za kanał partnerski.
Piotr Ferszka z początkiem grudnia br. objął funkcję dyrektora sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska. Do jego zadań będzie należało wsparcie cyfrowej transformacji klientów firmy. Dyrektor skupi się na dużych przedsiębiorstwach i rozwiązaniach chmurowych.
„Na nowym stanowisku będę koncentrował się na dostarczaniu klientom aplikacji skutecznie automatyzujących procesy i przenoszących ich działania operacyjne w świat cyfrowych narzędzi i usprawnień” – mówi Piotr Ferszka, dyrektor sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska.
Ponad 20 lat w Oracle, Asseco i HP
Piotr Ferszka ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań i systemów IT.
Dotychczas był związany z Oracle Polska, gdzie od 2018 r. pełnił funkcję dyrektora sprzedaży aplikacji. Specjalizował się w krajowym rynku rozwiązań aplikacyjnych i usług chmurowych.
Z kolei doświadczenie zdobyte w Asseco Data Systems pozwala mu spojrzeć na rynek IT z perspektywy dostawcy oprogramowania i integratora systemów. Był w tej firmie dyrektorem sprzedaży oraz dyrektorem zarządzającym (2015 – 2018).
Ponad 14 lat spędził w HP (2001 – 2015) jeszcze przed podziałem firmy, gdzie przez wiele lat był account managerem odpowiedzialnym za sektor publiczny. Zarządzał zespołem sprzedaży dla segmentów Enterprise i SMB, a także kanałem partnerskim i siecią dystrybutorów.
Piotr Ferszka jest absolwentem Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Podobne aktualności
Już 42 proc. polskich szefów radzi się AI, podejmując strategiczne decyzje
Zaskakująco wielu liderów dopuszcza głos AI do kluczowych decyzji. Jednak aż 39 proc. pracowników widzi w AI zagrożenie.