Nowa marka własna AB
Dystrybutor wprowadził na rynek kolejną markę własną - TB Clean.
Portfolio TB Clean obejmuje akcesoria czyszczące do sprzętu elektronicznego. W ofercie są dostępne: antystatyczne chusteczki do ekranów, ściereczki do usuwania kurzu oraz innych zabrudzeń z ekranów i powierzchni szklanych, żel czyszczący do wyświetlaczy TFT/LCD/LED/plazmowych, notebooków, skanerów, filtrów i szklanych powierzchni, pianka do usuwania różnego rodzaju zabrudzeń oraz sprężone powietrze.
– Wprowadzenie na rynek nowej marki własnej jest konsekwencją starannie dobranej strategii. Spółka od samego początku pracuje nad dywersyfikacją oferty, która pozwala na uniezależnienie się od wahań koniunktury w poszczególnych segmentach – mówi Andrzej Przybyło, prezes AB.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.