Novell: koniec wsparcia dla NetWare
Novell informuje o zakończeniu okresu bezpłatnego wsparcia technicznego dla użytkowników systemów sieciowych NetWare.
Producent nie będzie już dokonywał zmian funkcjonalnych w NetWare, nie będzie dodawał nowych elementów czy udoskonaleń starej wersji produktu, a także nie będzie już możliwy dostęp do serwisu gwarancyjnego.
Użytkownicy systemów NetWare planujący dalsze korzystanie z tego systemu mogą wykupić przedłużenie wsparcia technicznego (Extended Support for NetWare 6.5) obowiązujące przez kolejne dwa lata. Dotyczy ono instalacji i konfiguracji NetWare 6.5 oraz możliwości zgłaszania nieograniczonej liczby incydentów pomocy technicznej w okresie od 8 marca 2010 r. do 7 marca 2012 r.
Opcja rozszerzonego wsparcia dla NetWare jest ponadto dostępna bezpłatnie dla wszystkich użytkowników systemu Open Enterprise Server posiadających aktualną standardową lub priorytetową asystę techniczną (Standard/Priority maintenance). Klienci, którzy nie są jeszcze gotowi na uaktualnienie NetWare do systemu Open Enterprise Server na platformie Linux, mogą dzięki wykupionej asyście zostać objęci wsparciem technicznym.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie: http://support.novell.com/lifecycle/extended_support.html
W celu ułatwienia użytkownikom NetWare przejścia na oprogramowanie Open Enterprise Server Novell przygotował specjalny serwis internetowy www.novell.com/pl-pl/promo/upgradeormigrate.html oraz narzędzie do przeprowadzenia uaktualnienia omówione m.in. w polskojęzycznym przewodniku: www.novell.pl/resourcecenter/Novell_OES_upgrade_guide.pdf
Podobne aktualności
Novell nagrodził partnerów
- Sprzedaż naszych produktów wciąż rośnie, choć 2013 rok nie należy do łatwych, chociażby z powodu stagnacji na rynku przetargów publicznych – mówił Marcin Madey, szef Novella w Polsce na dorocznym spotkaniu z najlepszymi partnerami.
PartnerNet: jeden program dla trzech marek
Ujednolicono program partnerski dla firm sprzedających produkty Novella, SUSE i NetIQ.
Novell Partner Kick Off 2012
Podczas spotkania dla partnerów producent poinformował, że w ramach korporacyjnego programu PartnerNet wznowiono programy kompensacji posprzedażnej dla integratorów z grupy Gold oraz Platinum.