Moda na sklepy na Facebooku
Zainteresowanie handlem na portalu społecznościowym bije rekordy. W ciągu miesiąca swoje e-sklepy na Facebooku uruchomiło ponad 100 firm, w tym Vobis i Komputronik. To dopiero początek - zapowiadają przedstawiciele firmy Integer, która zaoferowała platformę sprzedaży InFlavo.
Platforma InFlavo umożliwiająca handel na Facebooku pojawiła się na polskim rynku 22 października, a do 25 listopada uruchomiło ją ponad 100 sklepów – poinformował Integer. Pierwszy był Vobis, potem swoją placówkę na Facebooku otworzyli m.in. Komputronik i sieć salonów komputerowych Primakomp. Arvind Juneja, Community Manager InFlavo, jest przekonany, że to dopiero początek. Handlowcy będą nadal masowo otwierać sklepy na Facebooku, ze względu na dużą popularność serwisu, na którym internauci spędzają coraz więcej czasu kosztem tradycyjnych e-sklepów. Według Gemius/Megapanel PBI z Facebooka w październiku br. korzystało 8 mln Polaków.
InFlavo jest oferowana w 3 pakietach cenowych (35, 150, 350 złotych), jest także możliwość wykupienia licencji z indywidualną wyceną.
Podobne aktualności
77 proc. konsumentów czeka z zakupami na promocje Black Week
45 proc. zamierza kupować produkty z kategorii elektroniki w okresie promocji.