Komsa Polska zawarła umowę z globalną marką
Poszerzyła się oferta dystrybutora.
Rozwiązania wirtualnej rzeczywistości będą coraz szerzej wykorzystywane w szkoleniach, prezentacji produktów, edukacji – przekonuje producent.
Komsa Polska zawarła z HTC umowę na dystrybucję gogli VR Vive. Kontrakt ma zapewnić tajwańskiej marce dotarcie do szerszego grona klientów B2B w naszym kraju.
Jak zapewnia Aleksandra Grzybowska, Head of Marketing Eastern Europe w HTC Poland, w ostatnich dwóch latach pandemii producent obserwuje przyspieszenie wdrażania technologii VR.
„Szczególnie w obszarach związanych z edukacją, przemysłem i medycyną. Potencjał wzrostu, jeśli chodzi o zastosowanie tych rozwiązań w szkoleniach, jest olbrzymi. Chcemy dotrzeć do klentów B2B różnych branż” – deklaruje menedżer.
Jak twierdzi HTC, rozwojowi rynku VR w Polsce sprzyja duża liczba software house’ów, potrafiących tworzyć wysokiej jakości kontent 3D. Producent łączy klientów końcowych B2B z deweloperami.
Podobne aktualności
Większe zyski dla twórców gier w sklepie HTC
Nowe zasady rozliczeń wchodzą w życie od początku kwietnia br.
Rynek zestawów AR/VR wrośnie 5-krotnie w 5 lat
Przedsiębiorstwa nadal będą cenić AR/VR w dwóch istotnych zastosowaniach - według prognozy.