Spotkanie ma pokazać, w jaki sposób wszystkie spółki grupy Komsa Polska mogą kooperować z biznesem prowadzonym przez resellera. Tacy producenci jak: Nokia, Samsung, Sony, Jabra, Lenovo, Evolveo, Krusell, Alan, Emtec, Targus, Garmin, Media-Tech, Coyote i Kiano zaprezentują swoje najważniejsze produkty i nowości. Podzielą się także wiedzą na temat trendów panujących w branży. Uczestnicy mogą wziąć udział w prezentacjach i indywidualnych spotkaniach. Organizatorzy zapowiadają atrakcyjną ofertę handlową w dniu konferencji.

Podczas targów będzie można wziąć udział w szkoleniach. Resellerzy dowiedzą się, jak efektywnie zarządzać biznesem, aby uzyskać przewagi na rynku lokalnym. Spotkanie odpowie także na pytanie, jak wykorzystywać szanse na rynku oraz jak łączyć sprzedaż produktów z usługami.

Patronat medialny nad konferencją objął CRN Polska.

Wstęp na targi jest wolny. Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się w terminie do 25 września na stronie www.komsa.pl/konferencja2013