Miniony rok finansowy Komputronika nie jest w pełni porównywalny z wcześniejszym okresem, który trwał od 1 stycznia 2009 r. do 31 marca 2010 r. W czasie tych 15 miesięcy grupa osiągnęła 982,9 mln zł przychodów, odnotowując stratę netto w wysokości 2,2 mln zł. Po stronie zysków nastąpiła więc poprawa bilansu, dotyczy to także działalności operacyjnej – w roku 2010/2011 Komputronik miał 13 mln zł zysku operacyjnego, a od 1.01.2009 do 31.03.2010 r. – 3,6 mln zł straty.

Jeśli chodzi o porównanie z analogicznym okresem sprzed roku, tj. 1 kwietnia 2009 do 31 marca 2010 r., to według Komputronika przychody zwiększyły się ponad 10 proc. Po stronie zysku netto wynik jest znacznie lepszy (było ponad 3 mln zł straty). Wzrosła jednak wartość zobowiązań grupy – z 165,3 mln zł na dzień 31 marca 2010 r. do 206,3 mln zł w dniu 31 marca 2011 r. W tym o 30 mln zł zwiększyły się zobowiązania krótkoterminowe.

W raporcie uwzględniono należność 5 mln zł z tytułu nakazu zapłaty weksla wobec Clean&Carbon Energy. Według Komputronika odsetki liczone od 31 maja 2008 r. wynoszą 1,8 mln zł.
 
Bilans skonsolidowany za rok 2010/11 uwzględnia wyniki Komputronik S.A. i spółek zależnych: Komputronik Biznes, Benchmark, Contanisimo (Cypr), Idea Nord, K24 International (Czechy), Signum Komputronik, Movity, Cogitary, Komputronik API. Ponad 90 proc. przychodów grupy osiągnął Komputronik S.A. (863,5 mln zł). Jednostkowy zysk netto spółki był wyższy niż w bilansie skonsolidowanym i wyniósł 9,7 mln zł. Marża handlowa wzrosła do 11,8 proc., co oznacza wynik o 0,5 proc. lepszy niż rok wcześniej (dane za pierwsze 3. kwartały roku finansowego 2010/11).

Według spółki od kwietnia do września 2010 r. najszybciej rosła sprzedaż do firm i jednostek administracji. W nadchodzącym okresie Komputronik zamierza zwiększyć obecność w segmencie średnich i dużych przedsiębiorstw oraz w przetargach publicznych. Strategicznym celem jest dywersyfikacja działalności, co ma złagodzić skutki ewentualnej dekoniunktury w jednym z segmentów. Komputronik chce m.in. rozwijać sprzedaż oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych. Według raportu zbyt materiałów własnej marki Accura wzrósł dwukrotnie od kwietnia 2010 r. Spółka planuje dalsze poszerzenie oferty usług. Według Komputronika przychody ze sprzedaży usług pozafinansowych w 2010 r. zwiększyły się o 244 proc. w porównaniu z 2009 r. Do wzrostu ma przyczynić się także rozwój e-commerce.