Grupa Euvic objęła udziały w FFW Communication, agencji digital z ponad 10-letnim doświadczeniem na rynku.

W ramach grupy FFW, wspólnie z przejętą niedawno przez Euvic grupą reklamowo-martechową ClickAd, ma tworzyć komplementarną ofertę usług cyfrowych i wspierać klientów w cyfrowej transformacji w obszarze marketingu.

Docelowo Euvic ma stać się większościowym udziałowcem FFW Communication. Strony na tym etapie nie ujawniają wartości transakcji.

5 filar

Do tej pory Euvic skupiał swoją aktywność na 4 kluczowych filarach: software development, body/team leasing, IT infrastructure oraz innovations.

Inwestycja wzmacnia obszar usług digital – budowany od niedawna 5. filar działalności grupy – i rozszerza je o digital marketing, czyli kompetencje w obszarze komunikacji i sprzedaży online.

FFW Communication wspólnie z ClickAd będą oferować klientom Euvic dodatkowe usługi w zakresie digital marketingu i martechu.

Kompetencje obu spółek w ramach 5. filaru koncentrują się wokół zagadnień związanych z content marketingiem, SEO, buzz marketingiem i performance.

FFW Communication specjalizuje się w produkcji kontentu (blogi, treści na strony, content huby, content pod SEO, kampanie lead generation dla B2B ). Prowadzi kompleksowe działania w social media. Realizuje projekty B2B, B2C i komunikacji wewnętrznej. Wśród klientów są duże międzynarodowe marki. Spółka zatrudnia ponad 30 osób. W 2020 r. osiągnęła 5,9 mln zł przychodów i 617,5 tys. zł zysku netto. Oznacza to wzrost wobec 2019 r: odpowiednio 5,3 mln zł oraz 606,8 tys. zł.

Europejskie ambicje

Euvic jest jedną z największych grup kapitałowych IT w Polsce. Jej przychody w 2020 r. wyniosły ponad 500 mln zł, a skonsolidowany zysk prawie 50 mln zł.

Grupa chce się stać jednym z wiodących w Europie podmiotów technologicznych o kontynentalnym profilu działania.

FFW Communication wspólnie z ClickAd będą mogły zaoferować naszym klientom dodatkowe usługi w zakresie digital marketingu i martechu. Widzimy ogromne możliwości synergii między już funkcjonującymi w grupie podmiotami oraz naszymi nowymi partnerami. Zależy nam na wspólnym zbudowaniu kompleksowej oferty, wspierającej cyfrową transformację” – mówi Wojciech Wolny, współzałożyciel i prezes Euvic.

Jeden partner projektu

Dzięki stworzeniu nowego filaru marketingowego grupa będzie dostarczać klientom rozwiązania technologiczne, ale także pomagać im je wdrażać, komunikować, generować na nie popyt i dystrybuować wśród klientów końcowych.

Cel jest taki by klienci mogli cały złożony projekt realizować od początku do końca z jednym partnerem, od wizji i budowy rozwiązania, po jego wprowadzenie na rynek.

Wspólnie możemy obsługiwać marki w sposób kompleksowy, począwszy od wizji i strategii, poprzez kreację i produkcję materiałów aż po dystrybucję, budowanie zasięgu i finalne zwiększanie sprzedaży klientów w modelu performance” – przekonuje Maciej Teliszewski, prezes ClickAd.

Kolejne przejęcia w planie

W ramach dalszego wzmacniania kompetencji w zakresie digital marketingu grupa Euvic planuje kolejne akwizycje.