Według danych inicjatora wydarzenia, serwisu eKomercyjnie.pl, w Dniu Darmowej Dostawy (3 grudnia) na stronie akcji zarejestrowano 2 mln przejść do e-sklepów, a w listopadzie i grudniu łącznie – 4,3 mln.
Klientów interesowały głównie takie kategorie jak: Dla dzieci, Odzież, dodatki, Uroda, Dom i ogród, Książki i komiksy, Apteka, AGD i RTV. W Dniu Darmowej Dostawy uczestniczyło ok. 100 sklepów komputerowych, w tym duże sieci. Zgodnie z regulaminem uczestnicy gwarantowali klientom darmową wysyłkę towaru, niezależnie od jej kosztów.

W grudniu w 91 proc. sklepów, które wzięły udział w akcji, ruch był większy niż w listopadzie. Jedna czwarta uczestników (24 proc.) poinformowała o wzroście sprzedaży o więcej niż 200 proc., a 32 proc. – o 30-200 proc. Jednak 43 proc. sprzedawców stwierdziło, iż wartość zamówienia złożona podczas w Dnia Darmowej Dostawy była podobna jak podczas normalnej sprzedaży. Ponadto 40 proc. badanych sklepów stwierdziło, że liczba nowych klientów przekroczyła 50 proc.