Błędy popełniane przez firmy w sieci
Według internautów badanych przez Firmy.net najpoważniejszym błędem, jaki popełniają przedsiębiorcy promujący się w sieci, jest niepodawanie cen produktów. Zniechęca także brak wiarygodnych informacji o firmie.
Brak cen nie spodobał się ponad połowie ankietowanych (50,69 proc.), a niepodawanie wiarygodnych informacji o firmie w jej publikacjach internetowych uznało za błąd 34,70 proc. Respondenci wytykają także przedsiębiorcom zbyt ogólne i krótkie opisy produktów (31,49 proc.), wstawianie tych samych treści na różnych stronach (20,09 proc.), brak referencji lub opinii o firmie (19,36 proc.), a także brak informacji o przedsiębiorstwie w Google’u (14,40 proc.).
Konsumentów zapytano również, które działania małych firm w sieci są ich zdaniem niezbędne. Większość wskazała konieczność udostępnienia profesjonalnej strony internetowej (83,18 proc.) oraz możliwość skontaktowania się drogą mailową (35,28 proc.). Wśród wymagań znalazło się także osiąganie wysokich pozycji w Google’u (23,95 proc.). Według ankietowanych firma powinna mieć profil na Facebooku (13,61 proc.).
Podobne aktualności
Jakiego Internetu chcą użytkownicy?
Wnioski z Cisco Broadband Survey 2023 dotyczą również Polaków.
Badanie IT Manager of Tomorrow. Możesz wziąć udział
Badanie pozwoli m.in. ocenić, jakie kompetencje menedżerów IT będą pożądane w najbliższych latach. Uczestnicy otrzymają raport z wynikami.