Przetarg: wybrano ofertę wartą 154 mln zł
Rozstrzygnięto postępowanie na duży kontrakt.
W postępowaniu wpłynęły dwie oferty. Jedna opiewała na ponad 0,5 mld zł.
PGE Polska Grupa Energetyczna roztrzygnęła przetarg na „wdrożenie centralnych systemów CRM i Billing”, prowadzony na rzecz PGE Systemy.
Koncern energetyczny wybrał ofertę konsorcjum Atende i jego spółki zależnej A2 Customer Care (lider konsorcjum). Wartość złożonej oferty to 154,3 mln zł brutto.
Konkurencyjną ofertę złożyło konsorcjum Accenture i IT Util o wartości 517,7 mln zł brutto.
PGE przygotowało na sfinansowanie zamówienia 276 mln zł brutto. Oferty otwarto w grudniu ub.r.
Centralny system informatyczny, jaki dostarczy konsorcjum A2CC i Atende, będzie wspierał najważniejsze procesy biznesowe w grupie PGE, realizowane przez spółki PGE Obrót oraz PGE Dystrybucja.
PGE Dystrybucja i PGE Systemy zawarły niedawno 3-letnią umowę z Sygnity na świadczenie usług utrzymania, w tym usług IT i rozwoju systemów informatycznych. Wartość kontraktu to ponad 16 mln zł.
Podobne aktualności
Zysk Atende w dół pod presją kontraktu z PGE
W IV kw. ub.r. zyski Atende spadły dwucyfrowo. Zarząd wyjaśnia powód.