Są już znane oferty w przetargu na wdrożenie centralnych systemów CRM i Billing, który został ogłoszony we wrześniu br. Na rzecz PGE Systemy prowadzi go PGE Polska Grupa Energetyczna.

Oferty złożyli:
konsorcjum A2 Customer Care (spółka zależna Atende) i Atende SA – o wartości 154,3 mln zł brutto,
konsorcjum Accenture i IT Util – o wartości 517,7 mln zł brutto.

Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 276 mln zł brutto. Czyli konsorcjum A2CC i Atende zmieściło się w tym limicie.

W trakcie postępowania odwołania wnosiło Asseco, jednak nie zdecydowało się na złożenie oferty.

Trzeba wdrożyć centralny system

PGE Systemy zajmuje się świadczeniem usług teleinformatycznych dla spółek z grupy kapitałowej PGE. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie kompleksowego centralnego rozwiązania informatycznego, wspierającego najważniejsze procesy biznesowe w grupie PGE, realizowane przez spółki PGE Obrót oraz PGE Dystrybucja.

Kryteria wyboru wykonawcy to: cena (50), cena netto za 1 MD usługi rozwojowej (3), cena brutto paczki licencji (2), funkcjonalność (15), ocena skalowalności systemu (15), potencjał wdrożeniowy, serwisowy i rozwojowy (15).

Kontrakt nawet przez 10 lat

Umowa będzie obowiązywała od jej podpisania do upływu 3 lat od dnia przyjęcia przez zamawiającego etapu 2 w ramach odbioru.

Możliwe jest także obowiązywanie umowy przez 7 lat po upływie okresu gwarancji – w przypadku skorzystania przez PGE z prawa opcji dotyczącego usług serwisowych, a nawet przez 10 lat, jeśli zamawiający zdecyduje się na opcję przedłużenia świadczenia usług rozwojowych przez wykonawcę.