Przetarg: oferta za ponad 500 mln zł
Duży kontrakt wchodzi w grę w przetargu w PGE. Dwa konsorcja rywalizują o zamówienie.
Oferta spółek z grupy Atende zmieściła się w budżecie zamawiającego.
Są już znane oferty w przetargu na wdrożenie centralnych systemów CRM i Billing, który został ogłoszony we wrześniu br. Na rzecz PGE Systemy prowadzi go PGE Polska Grupa Energetyczna.
Oferty złożyli:
konsorcjum A2 Customer Care (spółka zależna Atende) i Atende SA – o wartości 154,3 mln zł brutto,
konsorcjum Accenture i IT Util – o wartości 517,7 mln zł brutto.
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 276 mln zł brutto. Czyli konsorcjum A2CC i Atende zmieściło się w tym limicie.
W trakcie postępowania odwołania wnosiło Asseco, jednak nie zdecydowało się na złożenie oferty.
Trzeba wdrożyć centralny system
PGE Systemy zajmuje się świadczeniem usług teleinformatycznych dla spółek z grupy kapitałowej PGE. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie kompleksowego centralnego rozwiązania informatycznego, wspierającego najważniejsze procesy biznesowe w grupie PGE, realizowane przez spółki PGE Obrót oraz PGE Dystrybucja.
Kryteria wyboru wykonawcy to: cena (50), cena netto za 1 MD usługi rozwojowej (3), cena brutto paczki licencji (2), funkcjonalność (15), ocena skalowalności systemu (15), potencjał wdrożeniowy, serwisowy i rozwojowy (15).
Kontrakt nawet przez 10 lat
Umowa będzie obowiązywała od jej podpisania do upływu 3 lat od dnia przyjęcia przez zamawiającego etapu 2 w ramach odbioru.
Możliwe jest także obowiązywanie umowy przez 7 lat po upływie okresu gwarancji – w przypadku skorzystania przez PGE z prawa opcji dotyczącego usług serwisowych, a nawet przez 10 lat, jeśli zamawiający zdecyduje się na opcję przedłużenia świadczenia usług rozwojowych przez wykonawcę.
Podobne aktualności
Przetarg: 15 mln zł na wsparcie oprogramowania IBM
Wykonawca przez 3 lata zajmie się wsparciem technicznym software'u IBM dla COI.