W „Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2011” Allegro uznano za najbardziej wartościowy portal internetowy (dla porównania drugi w tej branży Onet jest warty 107,5 mln zł). Serwis został także sklasyfikowany najwyżej w kategorii „Handel”. Lider e-commerce ma obecnie 13,5 mln użytkowników. W roku 2010 jego obroty sięgnęły 7,5 mld zł, a w 2011 r. powinny zamknąć się w kwocie 8,6 mld zł. Szacowana wielkość przychodów Allegro ze sprzedaży (po odjęciu VAT-u i akcyzy) mieści się w przedziale 500 mln – 1 mld zł (ze względu na poufność danych nie podawano dokładnych kwot).

Na liście 330. najcenniejszych marek Allegro zajęło 41. pozycję, o 15 oczek wyżej niż rok wcześniej (numerem 1 jest Orlen, wart 3,8 mld zł). Inna marka należąca do Naspers Ltd., Gadu-Gadu, znalazła się na pozycji 320 (15,2 mln zł).

Wśród firm z branży „Sprzęt komputerowy” najwyżej został sklasyfikowany Komputronik (86. pozycja na liście). Wartość marki detalisty określono na poziomie 145,1 mln zł, o 10 mln zł mniej (7 proc.) niż w 2010 roku. W kategorii „Handel” firma zajęła 6. miejsce. W porównaniu z zeszłym rokiem Komputronik awansował pod względem tzw. stopy referencji (5. pozycja, poprzednio 19.). Wskaźnik ten określa gotowość użytkowników danej marki do polecania jej znajomym lub rodzinie.

Na 30,5 mln zł wyceniono Agito.pl (252. miejsce), zaliczone do branży portali internetowych. Według rankingu wartość marki e-sklepu spadła w porównaniu z zeszłym rokiem o 700 tys. zł (2 proc.). Zdaniem autorów zestawienia Agito jest cenniejsze niż Nasza Klasa (27,4 mln zł), z tym że jej wartość wzrosła o 9 proc. w odniesieniu do 2010 r.

Wśród 'Sklepów RTV i AGD’ znalazł się Mix Electronics (52,4 mln zł, 186. miejsce). W porównaniu z 2010 rokiem wartość marki sieci sklepów zwiększyła się o 25 proc., co przełożyło się na awans o ponad 20 pozycji.

Łączna wartość 330 sklasyfikowanych polskich marek wyniosła 57 mld zł, o 4 mld zł mniej niż rok wcześniej. Z internetowej ankiety serwisu Ekonomia24.pl wynika, że większość konsumentów zwraca uwagę na polskość marki i uznaje ją za zaletę.