Agito o sprzedaży Windows 8
Około 50 proc. sprzedanych systemów Windows 8 to wersje OEM, a druga połowa to aktualizacje – poinformował przedstawiciel detalisty.
Według Aleksandra Lewandowskiego, Menadżera Kategorii Peryferia i Oprogramowanie w Agito.pl, nowy system kupują głównie klienci indywidualni. – Nowy interfejs Windows 8 nie oferuje rewolucyjnych rozwiązań dla przedsiębiorców. Poza tym proces migracji do nowego systemu operacyjnego w firmach jest znacznie dłuższy niż w gospodarstwach domowych –
mówi Aleksander Lewandowski.
Zdaniem przedstawiciela Agito Windows 8 jest skazany na sukces. W przyszłym roku popularność oprogramowania powinna wzrosnąć m.in. dzięki wprowadzeniu na rynek nowych urządzeń hybrydowych, łączących funkcje tabletu i laptopa.
Podobne aktualności
Agito: 27 mln zł straty, spadek sprzedaży
Operator e-sklepu eMag.pl zamknął na minusie rok obrotowy. Celem jest osiągnięcie odpowiedniej skali działalności - informuje spółka.
Agito tworzy nowy dział, Tomasz Habigier szefem
Spółka zarządzająca e-sklepem utworzyła nowy Dział Operacji, który połączył Biuro Obsługi Klientów i Centrum Dystrybucji. Jego szefem został Tomasz Habigier, który 7 lat spędził w Dellu.
Agito: najpopularniejsze tablety w pierwszym półroczu
W pierwszej dziesiątce najczęściej kupowanych tabletów na Agito.pl dominują modele za mniej niż 400 zł. Numerem 1 okazało się Lenovo.