AB rozpoczęło współpracę z EMC
Dystrybutor poszerzył ofertę o produkty EMC. Przygotowano również konkurs dla partnerów.
Asortyment AB wzbogacił się o pamięci masowe EMC, przeznaczone głównie dla małych i średnich firm, w tym 3 konfiguracje modeli VNXe3150. – Poszerzanie oferty produktowej AB jest kluczową częścią naszego biznesu – mówi Zbigniew Mądry, dyrektor handlowy i członek zarządu AB.
W ramach współpracy z producentem rozpocznie się konkurs, w którym nagrodą jest udział w konferencji „Spotkanie na szczycie cz. III” (nie podano dotyczących jej szczegółów). Przewidziano dwie kategorie konkursowe: największa ilość sprzedanych urządzeń oraz największa sprzedaż ogólna. Promocja jest skierowana do klientów AB i dotyczy wszystkich produktów EMC.
Podobne aktualności
Koniunktura na rynku będzie sprzyjać AB
W kolejnych kwartałach wyniki spółki będą napędzane kilkoma czynnikami - przewidują analitycy.
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.