W grudniu br. do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączyły 3 nowe osoby na stanowiskach kierowniczych. Adam Szmidt został nowym dyrektorem IT sieci. Klara Ufnalewska objęła stanowisko Head of PR & Sustainability i będzie odpowiadać za wizerunek marki, komunikację zewnętrzną i wewnętrzną i działania związane ze zrównoważonym rozwojem. Przemysław Wójcicki przejmie odpowiedzialność za procesy w dziale zakupów i operacje handlowe marki jako Commercial Processes & Operation Manager.

Adam Szmidt w MediaMarkt będzie zarządzał m.in. strukturą IT, wyznaczał strategię rozwoju tego działu oraz systemów informatycznych w firmie, nadzorował projekty i procesy transformacji systemów informatycznych. Przez ponad 10 lat pracował w branży retailowej. Ma doświadczenie w obszarach takich jak m.in.: transformacja cyfrowa, odpowiedzialność za dostarczanie KPI, podnoszenie efektywności, standaryzacja procesów i zarządzanie. Doświadczenie zdobył w Tesco, gdzie pracował m.in. jako Store Manager, Project Manager, w tym w międzynarodowych strukturach. Natomiast w Leroy Merlin był Seniorem Managerem of Digital Supply Chain & Product, odpowiadając m.in. za transformację cyfrową.

Adam Szmidt

„Zdecydowałem się dołączyć do ekipy MediaMarkt, ponieważ chciałem poznać nowy obszar retail i przede wszystkim wziąć aktywny udział w wyzwaniu jakim jest obecna transformacja biznesu, która ma na celu wzmacniać doświadczenia cyfrowe klientów dzięki wykorzystaniu technologii i nowoczesnych rozwiązań” – mówi Adam Szmidt.

Klara Ufnalewska od 13 lat jest zawodowo związana z PR-em i komunikacją, z czego przez 8 lat zajmowała się elektroniką użytkową. Doświadczenie zdobywała w korporacjach, start-upach i agencjach PR. Pracowała m.in. w General Motors, a także w Panasonic Marketing Europe, gdzie była odpowiedzialna za Public Relations na 17 rynkach Europy Środkowej i Wschodniej. Prowadziła też własną działalność, współpracując z firmami z branży elektroniki użytkowej, elektromobilności i usług sieciowych.

Na poprzednich stanowiskach zajmowała się m.in. tworzeniem i wprowadzaniem strategii PR, komunikacją kryzysową, planowaniem eventów i kampanii, przygotowywaniem konferencji prasowych czy tworzeniem materiałów prasowych. Ma również doświadczenie w zarządzaniu zespołem, współpracy z agencjami partnerskimi, koordynacją komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

Przemysław Wójcicki ma duże międzynarodowe doświadczenie w zarządzaniu zespołami i procesami w działach zakupów sieci handlowych. Do tej pory zawodowo związany był głównie z branżą FMCG oraz meble i wyposażenie. Zdobywał doświadczenie grupie Casino, Tesco, POCO (Grupa Steinhoff) i Mómax (Grupa Lutz), gdzie odpowiadał za zarządzanie kategoriami zakupowymi i procesy biznesowe. Specjalizuje się m.in. w planowaniu strategicznym i komercyjnym, analizie danych, trade marketingu czy zarządzaniu procesami biznesowymi.

Przemysław Wójcicki

Przemysław Wójcicki