Strategiczny sojusz Cisco i Salesforce’a
Oba koncerny zamierzają połączyć swoje rozwiązania.
Zapowiedziano, że owocem współpracy będą rozwiązania łączące platformy Cisco Collaboration, IoT i contact center z Salesforce Sales Cloud, IoT Cloud i Service Cloud.
Firmy natywnie zintegrują aplikacje Cisco Spark i WebEx z Sales Cloud i Service Cloud Salesforce'a. Dzięki temu wspólni klienci będą mogli komunikować się poprzez czat, wideo i połączenia głosowe bez konieczności opuszczania platformy Salesforce czy instalacji wtyczek.
Z kolei w przypadku IoT integracja platform Cisco Jasper i Salesforce IoT Cloud pozwoli monitorować połączone urządzenia. W efekcie klienci mają otrzymać lepszy nadzór nad usługami IoT.
Integracja obejmie także obsługę klienta – powinno powstać wspólne kompletne rozwiązanie, począwszy od infrastruktury komunikacyjnej po zintegrowane, inteligentne urządzenia końcowe.
Podobne aktualności
Action wdroży AI, ERP i zredukuje zatrudnienie
"Kto nie zainwestuje w nowe systemy, automatyzację, robotykę i AI to koszty pracy go zabiją" - uważa prezes.
Dużo więcej ataków na biznesowy e-mail w 2024 r.
Najczęściej przestępcy wykorzystywali skradzione dane uwierzytelniające.
Rynek usług infrastruktury chmurowej znów mocno idzie w górę
"Prognozujemy, że w ciągu najbliższych 4 lat rynek podwoi się” - twierdzi analityk.