AB: sprzedaż do integratorów wzrosła o 172 proc.
W IV kw. 2010 r. AB zwiększyło sprzedaż rozwiązań klasy enterprise do integratorów o 172 proc. W przypadku serwerów wzrost wyniósł 281 proc.
Trzycyfrową dynamikę wzrostu w IV kw. 2010 r. osiągnął Dział Enterprise Business Group. Zgodnie z danymi dystrybutora klienci kupowali znacznie więcej komputerów marki własnej AB – wyniki sprzedaży poprawiły się o 114 proc. W przekroju całego II półrocza 2010 r. (dla AB była to I połowa roku obrotowego 2010/2011) zwiększyła się rentowność netto ze sprzedaży. Wskaźnik ten osiągnął poziom 1,9 proc. (1,46 proc. po wyłączeniu wydarzenia nadzwyczajnego), dla porównania w II poł. 2009 r. wynosił 1,36 proc., a w II poł. 2008 r. – 1,2 proc.
Podobne aktualności
Koniunktura na rynku będzie sprzyjać AB
W kolejnych kwartałach wyniki spółki będą napędzane kilkoma czynnikami - przewidują analitycy.
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.