Cisco: moda na telepresence
W Polsce rośnie zainteresowanie systemami do wideokonferencji – twierdzi Cisco. Zdaniem większości przedsiębiorców takie rozwiązania redukują koszty.
Według globalnego badania Cisco ponad dwie trzecie firm dostrzega istotne korzyści ze stosowania rozwiązań do wideokonferencji – 77 proc. uznało, że ich wdrożenie znacznie ogranicza konieczność podróży służbowych, 76 proc. twierdzi, że poprawia komunikację na długie dystanse, a dla 69 proc. największą korzyścią są oszczędności.
Producent zapewnia, że także w Polsce zwiększa się popyt na systemy telepresence dla biznesu, co szef Cisco tłumaczy m.in. zmianami na rynku.
– Praca dzisiaj wymaga komunikowania się z partnerami i dostawcami często na duże odległości. W firmie różne grupy pracowników są rozproszone geograficznie, a ludzie wykonują swoje zadania w różnych miejscach – wyjaśnia Dariusz Fabiszewski, dyrektor generalny Cisco – Zmiany te są również widoczne w Polsce.
Według dostawcy w Polsce systemy Cisco wdrożono w ponad 1 tys. przedsiębiorstw. Firma udostępniła internetowy kalkulator biznesowy (http://www.businessadvantagecalculator.com), który umożliwia policzenie oszczędności ze stosowania rozwiązań telepresence.
Podobne aktualności
Spadek rynku rozwiązań do bezprzewodowej prezentacji. Rośnie konkurencja
Popularność konferencji bezprzewodowych (WCF) jest wyzwaniem dla dominacji rozwiązań do bezprzewodowej prezentacji (WPS).
Cisco ujawniło groźną lukę w zabezpieczeniach
Problem dotyczy m.in. niektórych serwerów. Koncern udostępnił już łatkę.