Action: 200 sklepów w sieci RTV/AGD
W ciągu 12 miesięcy sieć partnerska Actionu „Specjaliści RTV/AGD” powiększyła się sześciokrotnie. Do końca br. ma liczyć 200 sklepów.
Resellerzy zrzeszeni pod szyldem „Specjaliści RTV/AGD” tworzą sieć franczyzową w ramach programu partnerskiego Actionu. W czerwcu 2012 r. w programie uczestniczyło 25 sklepów, a w czerwcu 2013 r. było ich 150. – Do końca roku chcemy mieć 200 partnerów – zapowiedział prezes Actionu, Piotr Bieliński (obecnie jest ich ok. 180). Na potrzeby obsługi rozrastającej się sieci dystrybutor powiększył magazyn w Nadarzynie o 4 tys. m kw.
Podobne aktualności
Action wdroży AI, ERP i zredukuje zatrudnienie
"Kto nie zainwestuje w nowe systemy, automatyzację, robotykę i AI to koszty pracy go zabiją" - uważa prezes.
Action: ponad 1 mld zł sprzedaży w Polsce w 2023 r.
W 2023 r. zysk Grupy Action spadł o 25 proc. r/r, przy wzroście sprzedaży o 6 proc. Z tym że większość z 2,5 mld zł przychodów osiągnięto za granicą.