Datalogic ADC – więcej partnerów, 25 proc. wzrostu
Tomasz Szymański, Sales Manager, Datalogic ADC w Polsce, będzie starał się w 2012 r. przyciągać do współpracy jeszcze więcej firm z wartością dodaną.
W 2012 r. struktura sprzedaży pozostanie bez zmian zarówno na poziomie dystrybucji jak i resellerów. Oczywiście stale czynimy wysiłki, by pozyskiwać nowych partnerów, jednak, choć nie stawiamy żadnych ograniczeń formalnych, zazwyczaj liczba aktywnych partnerów waha się w okolicach 20-30. Plany na 2012 rok zakładają wzmacnianie kanału sprzedaży i pozyskiwanie partnerów, którzy wnoszą wartość dodaną, na przykład wyspecjalizowanych w obsłudze konkretnej branży. Z naszego punktu widzenia najciekawszy partner to taki, który utrzymuje dobre relacje z klientem, integrator wdrażający kompleksowe rozwiązania z wykorzystaniem naszego sprzętu.
Będziemy tradycyjnie koncentrować się na rynku retail. Już jesteśmy liderem, jeśli chodzi o skanery kasowe, więc zamierzamy walczyć o kolejne segmenty. Będziemy konkurować z rywalami od low endu po high end. Będą miały również miejsce premiery ręcznych urządzeń, które maja być co najmniej tak dobre, jak nasz przebojowy skaner ręczny Falcon X3.
Zamierzamy utrzymać dwucyfrowy wzrost w Europie Wschodniej i skoncentrować się na rozbudowie kanału partnerskiego na polskim rynku, który jest największy w regionie. W Polsce zamierzamy zwiększyć przychody aż o 25 proc. Działania, które mają na celu osiągnięcie założeń będą polegać na zwiększeniu atrakcyjności naszych produktów dla kanału partnerskiego poprzez: łatwą dostępność, maksymalnie wysokie marże oraz wsparcie przy staraniach o wdrożenia u klientów końcowych. Do swoich mocnych stron zaliczamy jakość produktów wzbogacanych w standardzie o szereg opcji dodatkowych, jak na przykład narzędzia do zdalnego konfigurowania i zarządzania flotą urządzeń.
Podobne artykuły
Datalogic ADC a motoryzacja
– Automatyczna identyfikacja danych jest niezbędna we współczesnych przedsiębiorstwach – podkreśla Arkadiusz Kryska, Kierownik Działu Sieci i Systemów Operacyjnych w firmie J.B.R.ROGOWIEC, oferującej produkty Datalogic ADC. Spółka z Bielska Białej specjalizuje się w obsłudze branży motoryzacyjnej. Dostarcza systemy DMS (Dealer Managment System) i CRM, a także oprogramowanie, niezbędne w działalności salonów samochodów: magazynowe, związane z prowadzeniem serwisu, sprzedażą, a także kontrolą pojazdów.
Datalogic Memor – idealny dla detalu
Wśród komputerów przenośnych Datalogic ADC na szczególną uwagę zasługuje model Memor. To uniwersalne urządzenie, sprawdza się doskonale w handlu detalicznym, magazynach i w zastosowaniach przemysłowych. Docenią go pracownicy wymagający małego, lekkiego i wytrzymałego terminala, wyposażonego w laserowy skaner kodów kreskowych 1D i 2D.
Dobry pierwszy kwartał Datalogic Group
W pierwszym kwartale 2012 r. wpływy ze sprzedaży Datalogic Group wyniosły 115,4 mln euro, co oznacza wzrost na poziomie 9,9 proc. w stosunku do pierwszego kwartału 2011 r.