Inwestycja w kompetencje i konsekwencja w poszukiwaniu własnej niszy opłaciła się. Firma obsługuje ponad tysiąc klientów na obszarze całego kraju, a są wśród nich dilerzy takich matek, jak Citroen, Daewoo, Fiat, Iveco, Mitsubishi, Peugeot, Skoda, Seat, Toyota. 

J.B.R.ROGOWIEC świadczy też usługi projektowe i wdrożeniowe, a także sprzedaje sprzęt komputerowy, w tym – urządzenia z logo Datalogic ADC. Skanery czy handheldy są powszechnie stosowane również przez dealerów samochodowych nie tylko do monitorowania stanów magazynowych, ale też w procesie świadczenia usług czy rachunkowości.

Nie tylko we współczesnych magazynach trudno się obyć bez kodów kreskowych – twierdzi Arkadiusz Kryska. – Nawet w biurach dokumentacja jest coraz częściej oznaczana kodami. Branża motoryzacyjna nie jest w tym wypadku wyjątkiem.

Rozwój firmy wymagał znalezienia odpowiedniego partnera. Wybór padł na RRC Poland i markę Datalogic ADC.

Nasza firma szukała jednego dostawcy produktów AutoID, posiadającego w ofercie szerokie portfolio produktów wysokiej jakości, a także duże doświadczenie w ich sprzedaży – wyjaśnia Arkadiusz Kryska. – RRC Poland było w tym wypadku idealnym rozwiązaniem, podobnie jak niezawodne i wytrzymałe urządzenia Datalogic ADC.