Nowy menedżer przeszedł do Viewsonica z Also. Ostatnio był tam odpowiedzialny za jednostki biznesowe Audio & Video Conferencing oraz Microsoft Surface Hub.

Chciałbym ustanowić ten nowy segment rozwiązań AV w Viewsonic, rozwijać przyszłościowe koncepcje SaaS i usługi z partnerami i naszymi regionalnymi menedżerami ds. klientów – powiedział Schwerdtner. – W ciągu ostatnich kilku lat firma Viewsonic coraz bardziej skupiała się na wspieraniu dilerów AV. Teraz chciałbym jeszcze bardziej to zintensyfikować i podnieść do poziomu strategicznego. Bieżącą współpracę z dilerami AV, a także poszczególne elementy naszego programu partnerskiego będziemy jeszcze ściślej dostosowywać do przyszłych zmian na rynku.

Według szefa DACH w Viewsonic, Thomasa Müllera, obszar AV doświadczył szybkiego wzrostu popytu, nie tylko ze względu na ogromną presję cyfryzacji w sektorze edukacji w następstwie pandemii. To ważny wkład w rynek, który i tak się rozwija, i który w przeszłości charakteryzował się poszczególnymi produktami lub grupami produktów. Müller zwraca szczególną uwagę na takie produkty jak projektory, wyświetlacze wielkoformatowe i różne akcesoria do pracy grupowej.

W międzyczasie przekonaliśmy się jednak, że sam sprzęt nie wystarczy. Nasi klienci i partnerzy coraz częściej chcą rozwiązań, w których sprzęt, oprogramowanie i usługi są łączone w pakiety, które są tak indywidualnie dopasowane, jak to tylko możliwe – powiedział Müller.