Seagate: SPP dla EMEA
Seagate
Seagate Technology wprowadził program lojalnościowy dla dystrybutorów działających w regionie EMEA. Dzięki Seagate Partner Program, klienci kupujący kwalifikowane produkty Seagate u jednego z dystrybutorw producenta, dostaną punkty, które mogą wymienić na nagrody z katalogu SPP Rewards. Punkty są również przyznane za uczestnictwo w konkretnych szkoleniach Seagate. Poza tym producent rozbudował informacje na temat produktów, wprowadził szkolenia produktowe online oraz nowe narzędzia sprzedażowe. W ramach Seagate Partner Programme oferuje też uprzywilejowany dostęp do wsparcia technicznego i sprzedażowego, możliwość uczestniczenia w promocjach oraz dostęp do portalu dedykowanego dla partnerów.
Szczegółowe informacje zawiera strona www.seagate.com/www/pl-pl/partners. Za jej pośrednictwem w programie mogą się rejestrować nowi i istniejący partnerzy.Z SPP mogą skorzystać zarówno klienci biznesowi jak i indywidualni.
Podobne aktualności
300 mln dol. kary dla Seagate’a za dostawy dla Huawei
Kara spada na producenta w czasie, gdy odnotował ponad 400 mln dol. straty za I kw. br.
Tech Data poszerza kontrakt z Seagate’m
Dystrybutor rozszerzył umowę dystrybucyjną z producentem w Europie, m.in. na polski rynek.
Elko z globalną marką w Polsce
Polski oddział dystrybutora włączył do portfolio dostawcę storage’u.