Saturn: będziesz piszczeć
Sieć rusza z nową kampanią wizerunkową. Motywem przewodnim jest zachwyt nad ofertą detalisty.
Kampania będzie prowadzona pod znanym hasłem „Technologia tak ma!”. Przygotowano 5 spotów telewizyjnych które – w połączeniu z ofertą produktową – będą pojawiały się w kolejnych odsłonach aż do końca roku. Bohaterowie filmów pokażą, jakie reakcje może wywołać zachwyt nad produktami oferowanymi w Saturnie. Reklamy pojawią się również w radiu, prasie, Internecie. Hasło jednej z reklamówek brzmi „Będziesz piszczeć”.
W lutym Saturn otworzył 18 market w Polsce. W tym roku liczy na wzrost sprzedaży w Internecie. W tym segmencie chce wypracować 5-7 proc. przychodów.
Podobne aktualności
Możliwe zamykanie marketów i zwolnienia w MediaMarktSaturn
Rozważana jest restrukturyzacja - informuje Ceconomy, do którego należy międzynarodowy detalista. Decyzje zapadną na dniach.
Media Markt przejdzie metamorfozę
Zwolnienia, zmiana strategii, mniej marek, ryzyka i zapasów - to czeka MediaMarktSaturn według nieoficjalnych doniesień.
Nowy szef dla MediaMarktu
Po wynikach poniżej oczekiwań stery koncernu Ceconomy, do którego należy MediaMarkt i Saturn, obejmie nowy szef.