Rodzina Prestigio powiększy się
- Będą nowe modele smartfonów Prestigio – zapowiedział Marcin Harasim, prezes Asbisu. Podkreślił, że firma jest nie tylko dostawcą sprzętu, lecz także rozwiązań dla użytkowników.
Jeden z nowych telefonów może pojawić się jeszcze przed świętami – zasugerował Marcin Harasim podczas prezentacji smartfonów MultiPad marki Prestigio, należącej do Asbisu. Na początek na rynek weszły trzy urządzenia w rozmiarze 3,5, 4 oraz 4,3 cala, wszystkie z opcją Dual SIM. Oferta może poszerzyć się zarówno o mniejsze i tańsze modele jak i sprzęt z górnej półki.
Marcin Harasim podkreślił, że oferta smartfonów Prestigio to nie tylko urządzenia, lecz także powiązane z nimi rozwiązania i usługi. Jeden aparat ma być narzędziem do pracy, prywatnego użytku i rozrywki – takie jest założenie producenta. Do ważniejszych usług należy przeznaczony dla klientów biznesowych pakiet Go! Enterprise, obejmujący m.in. Microsoft Exchange, Lotus Domino i szereg innych opcji. Według zapewnień szefa Asbisu użytkownik uzyskuje bezpieczny dostęp do firmowej infrastruktury i danych. Wśród innych rozwiązań dostarczanych przez Asbis użytkownikom smartfonów (i nie tylko) jest Prestigio Plaza – sklep z e-bookami, obejmujący obecnie 260 tys. tytułów. Nowi klienci mają zniżkę. Asbis udostępnia także usługę aktualizacyjną OTA (Over The Air) oraz informacje o nowych aplikacjach i zmianach, nowych grach (New Application Service). W grudniu br. do oferty dojdą gry ze studia Gameloft. Pięciomegapikselowa kamera z pomocą odpowiedniej aplikacji może skanować kody QR.
– Dziś wiele firm może produkować sprzęt. My koncentrujemy się na rozwiązaniach – stwierdził Siarhiej Kostewicz, CEO Asbisu.
Marcin Harasim poinformował także, że w ciągu minionych 12 miesięcy sprzedano 70 tys. tabletów Prestigio, co daje marce kilkanaście proc. udziału w rynku. Wkrótce ma pojawić się w sprzedaży kolejny, 10-calowy model.
Sugerowane ceny detaliczne brutto smartfonów: PAP 3500 (3,5 cala) – 499 zł, PAP 4040 (4 cale) – 799 zł, PAP 4300 (4,3 cale) – 999 zł.
Podobne aktualności
Polska najszybciej rosnącym rynkiem Asbisu w Top 10
Sprzedaż w trzech kwartałach 2024 r. przekroczyła 400 mln zł.
Kontrakt RTV Euro AGD ze spółką Asbisu
"To dla nas ważny etap w ekspansji na rynku europejskim" - twierdzi CEO.