Robert Ryng pokieruje polskim oddziałem Blow
Stanowisko Brand Managera Blow w Polsce objął Robert Ryng. Nowy szef polskiego oddziału firmy dotychczas pracował w Action.
Według informacji producenta, Robert Ryng na nowym stanowisku zajmie się m.in. rozwojem kanału partnerskiego firmy. Brand Manager Blow jest związany z branżą IT od roku 1995. Doświadczenie zawodowe zdobywał w takich firmach jak Xerox, Netia Telekom, Pro Futuro. Przez ostatnie cztery lata był związany z Action, pełniąc funkcję kierownika grupy produktów nawigacje.
Podobne aktualności
Blow czeka na fanów na Facebooku
Producent uruchomił stronę dla fanów w serwisie społecznościowym. Ma być źródłem informacji o nowych produktach i usługach oraz miejscem wymiany opinii z użytkownikami.
Action dystrybutorem marki Blow
Action podpisał umowę dystrybucyjną z Blow, producentem urządzeń do nawigacji. W ofercie warszawskiej firmy pojawiły się wszystkie modele tej marki.
AB dystrybutorem Blow
Blow, producent urządzeń do nawigacji i systemów car-audio, poinformował o podpisaniu umowy dystrybucyjnej z AB.