Blow czeka na fanów na Facebooku
Producent uruchomił stronę dla fanów w serwisie społecznościowym. Ma być źródłem informacji o nowych produktach i usługach oraz miejscem wymiany opinii z użytkownikami.
Radosław Leszek, przedstawiciel marki Blow, liczy na to, że otwarcie fanpage na Facebooku pomoże w większym stopniu dopasować ofertę marki do potrzeb odbiorców.
– Uruchamiamy komunikację przez Facebook, by móc poznać opinie klientów i sugestie dotyczące nowych rozwiązań z zakresu nawigacji i multimediów, a także informować o najnowszych produktach i promocjach firmy – powiedział Radosław Leszek.
Strona dla fanów Blow na Facebooku ruszyła 21 lipca.
Podobne aktualności
1,2 mld euro kary dla Meta
To kara za to, co właściciel Facebooka robi z danymi europejskich użytkowników.
Meta wprowadzi opłaty na Facebooku i Instagramie
Koszt to 11,99 - 14,99 dol. miesięcznie. Na razie testowo na drugim końcu świata.