Remigiusz Jankowski odpowiada za zarządzanie zespołem handlowym Fortinetu w Polsce oraz za planowanie i wdrażanie strategii sprzedaży. Nowy dyrektor ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży ITC. Pracował na różnych stanowiskach związanych z zarządzaniem sprzedażą m.in. w Juniper Networks (4 lata), HP/3Com (8 lat), Enterasys Networks/Cabletron Systems (3,5 roku), Ascomp (5,5 roku).

Remigiusz Jankowski jest absolwentem Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na kierunku elektronika oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (studia podyplomowe na kierunku zarządzanie).

Polski zespół Fortinetu w ostatnim roku powiększył się o nowego Channel Account Managera, Agnieszkę Szarek, a kilka miesięcy temu grupę inżynierów wzmocnił Tomasz Niewdana.

– Naszym celem jest pozycja lidera sprzedaży rozwiązań bezpieczeństwa IT w Polsce – deklaruje Mariusz Rzepka, Territory Manager na Polskę, Białoruś i Ukrainę w Fortinecie.