Prezes Nokautu: klienci wolą Smartshopping
Zdaniem szefa Nokautu, Wojciecha Czerneckiego, klienci e-sklepów chcą nie tylko kupować tanio.
Według menedżera trendem widocznym w e-handlu jest Smartshopping – klienci szukają najkorzystniejszych ofert, tzn. łączących atrakcyjne ceny, dobrą jakość i łatwość robienia zakupów – stwierdził Wojciech Czernecki w TVN CNBC. Oznaczałoby to, że towary wyróżniające się wyłącznie najniższą ceną nie będą tymi najbardziej pożądanymi. Z drugiej strony klientów mogą odstraszyć od wyboru danego sprzedawcy zbyt skomplikowane procedury zakupowe, kiepska wyszukiwarka czy utrudniona nawigacja na stronie.
Ponieważ konsumenci chcą kupować szybko i w możliwie prosty sposób dotrzeć do oferty, zdaniem Wojciecha Czerneckiego w porównywarkach będzie zyskiwać na znaczeniu opcja 'kup teraz’, czyli możliwość zakupu bezpośrednio ze strony takiego serwisu jak np. Nokaut, za pomocą jednego loginu, bez przechodzenia do strony e-sklepu. Tym samym większą przewagę nad konkurencją zyskaliby resellerzy, którzy mają aktywną tego rodzaju opcję w porównywarkach. Nokaut wprowadził ją w grudniu ub.r. Na początek objęła ona kilkudziesięciu sprzedawców. Ma ich być coraz więcej.
Podobne aktualności
Nokaut zmienił nazwę na HubStyle
Nowa strategia byłego Nokautu jest odzwierciedleniem problemów na rynku porównywarek cen. Firma zamierza sprzedać serwis Nokaut.pl. Skoncentruje się na branży modowej.
Nokaut zmieni prezesa
Spółka będzie miała trzeciego szefa w tym roku. Stery Nokautu od 1 czerwca przejmie Monika Englicht.