Marcin Grygielski z początkiem roku został wiceprezesem do spraw sprzedaży na Europę Wschodnią w Medallia. Będzie odpowiadał za realizację strategii biznesowej oraz rozwijanie współpracy i zarządzanie relacjami z klientami w regionie. Medallia to amerykańska firma, która specjalizuje się w rozwiązaniach CX (Customer Experience). Działa od ponad 20 lat.

Marcin Grygielski ma blisko 20-letnie doświadczenie sprzedażowe w zakresie wykorzystania chmury i sztucznej inteligencji, które zdobył pracując dla firm takich jak NextiraOne, Interactive Intelligence czy Genesys.
Specjalizuje się w systemach call center, web analytics, big data oraz AI w procesach obsługi klienta.

„Doświadczenia klientów stają się coraz ważniejszym czynnikiem rozwoju firm. Monitorowanie wrażeń klientów, reagowanie w czasie rzeczywistym na ich sugestie oraz przewidywanie zachowań na podstawie zgromadzonych danych pozwala biznesowi zwiększyć potencjał sprzedaży. Zebrane informacje są jednym z najważniejszych zasobów firmy, który może umocnić jej sytuację na rynku, wpływając na budowanie pozytywnych relacji i lojalności klientów” – komentuje Marcin Grygielski.

W latach 2003 – 2007 Marcin Grygielski był związany z NextiraOne, pełniąc m.in. rolę regionalnego menedżera sprzedaży. W 2007 r. został menedżerem odpowiedzialnym za region Europy Wschodniej w Interactive Intelligence, a w 2017 r. w Genesys menedżerem ds. sektora komercyjnego w Europie Środkowej, Wschodniej i Południowej oraz w Izraelu.