Lechpol liczy na 160 mln zł przychodów
Właściciel marki Kruger&Matz oczekuje wypracowania 160 mln zł obrotu w 2016 r. Będzie rozwijać własną sieć detaliczną, planuje ekspansję za granicą.
O zamierzeniach firmy poinformował agencję ISBnews dyrektor zarządzający Lechpolu, Michał Leszek. Według niego sprzedaż za granicą będzie miała w br. ok. 20 proc. udziału w przychodach producenta.
W Polsce firma rozwija własną sieć detaliczną LPelektronik, która ma aktualnie 41 sklepów, głównie w mniejszych centrach handlowych. Lechpol buduje kanał sprzedaży internetowej sieci. W takim modelu chce wejść na rynek rumuński, liczy na 25 mln zł przychodów w tym kraju. To nie jedyny kierunek ekspansji właściciela Kruger&Matz. Dyrektor wskazał także Holandię, Niemcy, Czechy i kraje Zatoki Perskiej. Zagraniczna część biznesu powinna rosnąć dzięki współpracy z Amazonem – Michał Leszek wyjaśnił, że Amazon kupuje produkty spółki i sprzedaje je klientom końcowym. Zapowiedział poszerzenie oferty o produkty z wyższej półki.
Dyrektor poinformował także, że Lechpol nie zamierza wejść na giełdę. „Chcemy pozostać firmą rodzinną’ – wyjaśnił dyrektor.
Podobne aktualności
Malware w tabletach polskiej marki?
Niemiecki Urząd Bezpieczeństwa Informatycznego (BSI) oznajmił, iż tablet Krger&Matz typu Eagle 804 zawiera złośliwe oprogramowanie
Kruger&Matz: 9,7 mln zł marży
Właściciel polskiej marki informuje o wynikach w 2016 r. i zdradza plany ekspansji.