Ingram: nowe możliwości dla partnerów
Wraz z końcem stycznia Ingram Micro dokonuje znaczącej aktualizacji swojego systemu sprzedaży e-commerce, wprowadzając pod płaszczykiem nowej szaty graficznej i odświeżonego interfejsu szereg funkcjonalności, które specjaliści z segmentu B2B powitają z otwartymi rękami.
W dobie napiętych harmonogramów i ciągle poszukiwanych sposobów optymalizacji pracy, Ingram Micro odpowiada na potrzeby użytkowników platformy ingrammicro24.com, ułatwiając dostęp do najistotniejszych informacji. Zmiany zaczynają się już na poziomie wyszukiwarki. Użytkownik może filtrować wyniki w intuicyjny sposób, dzięki czemu uzyska lepiej dopasowane wyniki szybciej, wraz z dodatkowymi sugestiami. Także karta produktowa zawiera teraz nie tylko kompleksowe informacje, których może potrzebować kupujący, jak zdjęcia, opisy i specyfikacja, ale też widoczne wszystkie promocje, z których w przypadku danego produktu można skorzystać.
Dodatkowo, by jeszcze bardziej ułatwić i przyspieszyć pracę resellerów i integratorów, za pomocą jednego kliknięcia mogą oni przekleić do koszyka produkty ze schowka lub pliku XLS; możliwe jest też pobranie koszyka do pliku XLS i przygotowanie estymacji oraz pobranie wszystkich numerów seryjnych do pliku XLS.
W 2022 r. sprawnie funkcjonujący łańcuch dostaw to już wręcz konieczność, dlatego w nowym systemie widnieje informacja, czy dany produkt jest dostępny w magazynach Ingram Micro, ale co najważniejsze, system pokazuje nam datę dostawy już w momencie wyboru produktów, a także przy zamówieniu.
Możliwość połączenia się z systemem e-commerce Ingram Micro poprzez interfejsy API umożliwia intuicyjne pokazywanie informacji o produkcie, dostępności towaru oraz cenach w sklepach internetowych resellerów bez konieczności przebudowywania własnego e-commerce’u. Tym samym partner może łatwiej i precyzyjniej przedstawiać ofertę swoim klientom, zapewniając im sprawdzone dane i potrzebne opcje.
Wszystkie te funkcjonalności składają się na system, którego głównym zadaniem jest zapewnienie rozwiązań satysfakcjonujących dla specjalistów z segmentu B2B, którzy coraz bardziej cenią sobie przejrzystość, szybkość i kompleksowość obsługi oraz intuicyjną obsługę interfejsu. W związku z uruchomieniem nowej odsłony systemu, dystrybutor zapowiada szereg akcji promocyjnych i rabatowych dla obecnych i nowych partnerów.
Więcej infomacji: https://www.ingrammicro24.com/pl/nowe-w-dystrybucji
Podobne aktualności
Ingram Micro ogłosił zwolnienia w USA
"Podjęliśmy trudną decyzję o niewielkiej redukcji personelu w naszej amerykańskiej organizacji" - poinformował wiceprezes.