HPE wierzy w kanał partnerski
HPE zamierza jeszcze bardziej zintensyfikować współpracę z partnerami. Scott Dunsire, Vice President & GM Enterprise Americas Channels w HPE, zapewnia, że firma podwoi poziom swojego zaangażowania w kanale.
Scott Dunsire, podczas konferencji Best of Breed w Atlancie, chwalił dotychczasową współpracę z partnerami. – Wewnątrz organizacji istnieje duży nacisk, aby jeszcze mocniej postawić na sprzedaż w kanale partnerskim. Obecnie około 70% sprzedaży realizujemy za pośrednictwem partnerów. Naszym celem jest osiągnięcie współczynnika na poziomie 90% – mówił Scott Dunsire.
Dunsire uważa, że ostra konkurencja i topniejące marże sprawiają, że producent nie może sobie pozwolić na armię 10 tysięcy handlowców pracujących w terenie. Tę rolę mogą spełniać zewnętrzne firmy doskonale znające lokalną społeczność. Współpraca z nimi pozwoli HPE zdobyć nowe obszary rynku.
Podobne aktualności
Dwucyfrowy spadek sprzedaży HPE. Osłabł popyt na sieci
Spadek zapotrzebowania na sieciówkę był większy niż oczekiwano. Spory wzrost odnotowano natomiast na powtarzalnych rocznych przychodach GreenLake.
HPE bada nowy cyberatak na firmę
Haker twierdzi, że ukradł dane HPE i wystawił je na sprzedaż.