Adam Sawicki obejmie 1 stycznia 2024 roku stanowisko Group Senior Vice President Digital w TVN Warner Bros. Discovery. W nowej roli będzie odpowiadał za konsolidację działań w obszarze digital, strategię i nowy standard zarządzania projektami cyfrowymi koncernu medialnego.

Adam Sawicki dołączył do Warner Bros. Discovery w Polsce w kwietniu br., a od września sprawował funkcję Head of Digital. Przez ostatnie 9 miesięcy doradzał zarządowi firmy w tworzeniu długoterminowej strategii cyfrowej.

Jako Group Senior Vice President Digital będzie odpowiedzialny za wdrożenie strategii cyfrowej TVN Warner Bros. Discovery, co oznacza operacyjny nadzór nad wszystkimi serwisami on-line w obszarze Lifestyle & Entertainment, rozwój nowoutworzonego inkubatora projektów cyfrowych, obszaru Data & AI oraz jak to określono produktowy wymiar serwisu TVN24.pl.

Adam Sawicki ma wieloletnie doświadczenie w pracy w zarządach międzynarodowych spółek. Był odpowiedzialny m.in. za cyfrową transformację spółki AmRest, inwestycje w nowe modele biznesowe jak Glovo, czy współtworzenie VeloMarket, pierwszej platformy e-commerce typu marketplace stworzonej w Polsce przez instytucję finansową.

W toku kariery w Telii spędził ponad dekadę (1996 – 2008), awansując do roli Head of West Europe & North America. Był CEO GTS Central Europe (2008 – 2011), prezesem Netii (2014 – 2015) i CEO T-Mobile Polska (2015 – 2017). Pełnił również role m.in. Chief Digital Officer w AmRest (2017 – 2019), członka zarządu Redge Technologies (2021 – 2022) i doradcy zarządu w Secfense (2022 – 2023).