Adam Wojtkowski dyrektorem generalnym Dell EMC w Polsce

Nowo powołany dyrektor generalny odpowiada za rozwój działalności Dell EMC na rynku polskim i sprzedaż całego portfolio rozwiązań, produktów i usług technologicznych przeznaczonych dla klientów biznesowych (od małych przedsiębiorstw po korporacje), indywidualnych i sektora publicznego.
Adam Wojtkowski jest związany z branżą nowych technologii od ponad 20 lat. Od kwietnia 2012 r. kierował polskim oddziałem EMC, a od momentu połączenia firm Dell i EMC (wrzesień 2016) odpowiadał za sprzedaż rozwiązań infrastrukturalnych Dell EMC.
Wcześniej pełnił funkcję dyrektora działu sprzedaży do dużych przedsiębiorstw w firmie Dell, a przedtem, przez 6 lat, dyrektora działu rozwoju sprzedaży do sektora telekomunikacyjnego w Cisco, odpowiedzialnego za region Europy Środkowo-Wschodniej i Bliskiego Wschodu.
Nowy dyrektor generalny nadzoruje prace trzech działów sprzedaży Dell EMC w Polsce: Public (klienci z sektora publicznego; dyrektor sprzedaży Rafał Branowski), Large Commercial (duże przedsiębiorstwa; dyrektor sprzedaży Stanisław Leszczyński) oraz Mid Market (średnie firmy; dyrektor sprzedaży Radosław Buszan). Dodatkowo, w ramach polskiej organizacji sprzedaży Dell EMC funkcjonują również dwa działy, które w strukturze nie raportują Adamowi Wojtkowskiemu (odpowiadają za nie dyrektorzy regionalni na Europę Środkowo-Wschodnią), natomiast działają w kooperacji w celu zapewnienia jak najlepszej pozycji firmy Dell EMC w Polsce: Channel (kanał partnerski; dyrektor Dariusz Okrasa) oraz Volume Distribution (dystrybucja wolumenowa, partnerzy detaliczni i sklep internetowy Dell; dyrektor Anna Derendarz).
Podobne aktualności
AB wreszcie ma umowę z Dell EMC
AB ma kontrakt, o który walczyło od 20 lat - oznajmił prezes Andrzej Przybyło.
Dell Technologies Forum: o transformacji na serio
Motywem przewodnim tegorocznej edycji Dell Technologies Forum będzie hasło „Real Transformation”. Podczas konferencji producent wraz ze swoimi partnerami zaprezentuje przykłady procesów cyfrowej transformacji realizowane w rodzimych przedsiębiorstwach.