Dystrybutor poszukuje firm, które mają doświadczenie w budowie serwerów opartych na rozwiązaniach Intela oraz posiadają odpowiednie zaplecze techniczne i logistyczne, by świadczyć usługi u klienta (on-site). Umowa z Wola Info, która dotąd zajmowała się serwisem on-site komputerów i serwerów Triline została rozwiązana. Do warszawskiej firmy powinni się zgłaszać klienci, którzy kupili sprzęt do dnia 31 sierpnia. Urządzenia Triline kupione od 1 września obejmuje nowy model serwisu, który będzie prowadzony przez większą liczbę partnerów. AB tłumaczy zmiany dużym zainteresowaniem usługami on-site i koniecznością poprawy obsługi.

Według informacji spółki, serwis Triline już funkcjonuje na nowych zasadach w całym kraju. Dystrybutor zaprasza do współpracy kolejnych partnerów. Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  (71) 324-04-97 oraz adresem e-mail: serwerytriline@ab.pl.