AB: rośnie sieć Kakto
W końcu ub.r. sieć franczyzowa dystrybutora liczyła już ponad 200 sklepów.
Sieć franczyzowa Kakto w końcu grudnia 2017 r. obejmowała 235 punktów sprzedaży – poinformowało AB. To o 18 proc. więcej niż rok wcześniej. Kakto to sieć resellerów RTV i AGD, ale w ofercie jest też sprzęt komputerowy, mobilny, foto i inna elektronika. Do rozwoju projektu, uruchomionego w połowie 2014 r., przyczyniają się m.in. kłopoty innych detalistów z sektora RTV i AGD. Ich dotychczasowi partnerzy przechodzą pod skrzydła AB. Obroty dystrybutora na sprzęcie RTV i AGD wzrosły w 2017 r. o 26 proc. wobec 2016 r. (AB nie ujawnia kwot).
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.