Action dystrybutorem marki Blow
Action podpisał umowę dystrybucyjną z Blow, producentem urządzeń do nawigacji. W ofercie warszawskiej firmy pojawiły się wszystkie modele tej marki.
W dystrybucji dla sieci detalicznych i resellerów od listopada są dostępne urządzenia nawigacyjne Blow z oprogramowaniem AutoMapa oraz akcesoria. – Mamy nadzieję, że podpisana umowa zwiększy dostępność naszych produktów we wszystkich kanałach sprzedaży obsługiwanych przez nowego dystrybutora – powiedział Robert Ryng, Brand Manager Blow w Polsce. Oprócz Actionu nawigacje Blow oferują jeszcze trzy firmy: AB, Bajtel i Komsa.
Podobne aktualności
Action: ponad 1 mld zł sprzedaży w Polsce w 2023 r.
W 2023 r. zysk Grupy Action spadł o 25 proc. r/r, przy wzroście sprzedaży o 6 proc. Z tym że większość z 2,5 mld zł przychodów osiągnięto za granicą.