Bardzo niewiele formalności
O programie partnerskim PowerAdvantage Partner Programme mówi Artur Bielas, właściciel Supply Expert, Dąbrowa Górnicza
Ogólne zasady programu partnerskiego Eatona, jak w większości tego typu programów, są proste: kupuję produkty, a w zamian dostaję nagrody. Im więcej kupię produktów, tym więcej nagród otrzymam. Powodów mojej decyzji o przystąpieniu do programu partnerskiego Eatona było kilka. Znam produkty tej firmy, które wcześniej były sprzedawane pod markami Fiskars, Exide Electronics oraz Powerware, od kilkunastu lat i handluję nimi. Zawsze mogę liczyć na wsparcie techniczne i serwisowe Eatona, doceniam jakość oferowanych urządzeń oraz zastosowane – często unikalne na skalę światową – rozwiązania techniczne. Również moi klienci mają bardzo dobre zdanie o produktach tego dostawcy oraz o współpracy z nim. Poza tym dla każdego, kto sprzedaje określone urządzenia, ważne jest „przywiązanie” do producenta i stała współpraca z nim, a program partnerski pozwala zacieśnić te więzy. PowerAdvantage Partner Programme, bo taką nazwę nosi program partnerski Eatona, jest przede wszystkim przyjazny użytkownikowi. Jego bardzo istotną zaletę stanowi znikoma ilość formalności poprzedzających przystąpienie, które czasami mogą skutecznie zniechęcić. Zasady PowerAdvantage Partner Programme są jasno określone, a przy tym uproszczone do minimum. Zastosowano w nim podział partnerów na dwie grupy: partnerzy autoryzowani i partnerzy Premium. Dzięki uczestnictwu w programie zyskuje się przydatną wiedzę, można uczestniczyć w bezpłatnych szkoleniach. Partner czuje, że Eaton się o niego troszczy. Jakiś czas temu producent wprowadził też szkolenia on-line, które jeszcze bardziej ułatwiają proces wsparcia technicznego. Poza tym partner otrzymuje certyfikat, który pomaga umocnić jego pozycję wśród klientów. Ostatnio w ramach PowerAdvantage Partner Programme Eaton wprowadził Program Lojalnościowy – Profit, w którym uczestnik może rejestrować swoje transakcje i otrzymywać bonusy, zarówno w formie upominków, którymi mogą być np. urządzenia elektroniczne, jak i bonów pieniężnych. W takiej formule uczestnictwo w programie jest łatwe, proste i przyjemne. W gruncie rzeczy PowerAdvantage Partner Programme nie ma żadnych słabych stron, nad którymi trzeba by pracować. Życzyłbym Eatonowi, aby współpraca między nim a partnerami w dalszym ciągu przebiegała bez najmniejszych zakłóceń. Tak jak do tej pory.
Podobne artykuły
Eaton: spokojnie, to tylko awaria
Skutki awarii oraz przestojów w centrach danych czy zakładach produkcyjnych stają się z roku na rok coraz bardziej dotkliwe. Nawet w 70 proc. przypadków generują koszty wynoszące ponad 100 tys. dol.
Jaki UPS dla małej firmy?
Skutki awarii związanych z zasilaniem są odczuwalne także po jego przywróceniu, gdy odzyskiwanie sprawności wymaga wielu skomplikowanych działań.
Bezpieczeństwo infrastruktury krytycznej
Ochrona infrastruktury krytycznej zależy nie tylko od oceny ryzyka cyberzagrożeń dla jej integralności, znajomości wektorów ataku i zapewnienia bezpieczeństwa sieci informatycznej. Trzeba brać pod uwagę także awarie sprzętu, ryzyko błędu ludzkiego, klęski żywiołowe oraz przerwy w dostawie prądu.