Według danych przekazanych przez Action w 2012 r. sprzedaż internetowa Sferisu była większa o 68 proc. niż w 2011 r. Wzrost dla całej firmy to 45 proc. Nie ujawniono wyniku netto. Na koniec grudnia ub.r. sieć obejmowała 179 punktów sprzedaży detalicznej, w tym 101 salonów partnerskich, 29 salonów własnych i 49 stoisk handlowych (tzw. wysp). W porównaniu z końcem 2011 r. Sferis pozyskał 36 nowych partnerów. Zmniejszyła się liczba własnych sklepów (o 3) i 'wysp” (6). Od początku br. do połowy marca otwarto 18 kolejnych salonów partnerskich sieci. Według prezesa Actionu, Piotra Bielińskiego, celem firmy jest posiadanie 300 punktów sprzedaży.

Detalista w ub. roku wszedł w nowy biznes – przejął sklep internetowy z artykułami dla dzieci – More4kids. Sprzedaje także do Niemiec. Inwestycja w segment nie związany z IT jest jednym ze sposobów na rozwój działalności. Według Piotra Bielińskiego rynek zabawek w Polsce jest wart 1,8 mld zł i rośnie o 5 proc. rocznie. W Polsce More4kids chce rosnąć o 30 proc. w ciągu roku.