Oferta darmowej dostawy dotyczy zamówień złożonych w dniu 3 grudnia br., niezależnie od ich wartości, sposobu płatności i sposobu wysyłki (oraz jej kosztów). W tym roku ustalono opcjonalny limit minimalnej kwoty zakupów objętych dostawą gratis – 20 zł. Resellerzy samodzielnie decydują, czy go wprowadzą. Nie mogą natomiast podnosić cen sprzedawanych towarów o wartość przesyłki od dnia zakwalifikowania do akcji do dnia 3 grudnia.

Do 5 listopada do DDD przyłączyło się prawie 260 sklepów. W 2010 r. uczestniczyło w nim 864 sklepy, a w 2011 r. – ok. 1850, w tym ponad 100 oferujących sprzęt komputerowy i RTV. Wśród tegorocznych zgłoszeń jak na razie nie ma największych detalistów z branży IT. Organizatorem akcji jest eKomercyjnie.pl.

Więcej informacji na stronie www.dziendarmowejdostawy.pl.