Nuvias Digital mają wspomagać współpracę partnerów z dystrybutorem, a także sam biznes partnerów – w części rozwoju cyfrowych kanałów sprzedaży.

Usługi Nuvias Digital są świadczone za pomocą czterech narzędzi: SkillUP, PowerUP, usługi subskrypcji Nuvias i portalu łańcucha dostaw Nuvias.

Dzięki Nuvias Digital partnerzy mają mieć możliwość:

– zarządzania usługami i umowami subskrypcji,

– śledzenia status zamówienia i terminów dostaw w czasie rzeczywistym,

– zyskania widoczności dostępnych zapasów i nadchodzących terminów realizacji,

– uzyskania dostępu do modułów szkoleniowych na żądanie,

– syndykowania kanałów mediów społecznościowych od wybranych dostawców i tematy rozwiązań,

– pobierania gotowych materiałów dotyczących sprzedaży i rozwiązań,

– rezerwowania i zarządzania rezerwacjami kursów,

– rejestrowania, zarządzania i śledzenia zgłoszenia pomocy technicznej.

Usługi są obecnie dostępne w Niemczech, Austrii, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii.

Ponadto Nuvias zamierza ponad dwukrotnie zwiększyć swoje przychody – do 1 miliarda euro (857 milionów funtów) w ciągu najbliższych trzech lat. Dystrybutor osiągnął sprzedaż w wysokości 475 mln euro za rok kończący się 31 marca 2021 r., a przychody w Wielkiej Brytanii wzrosły o 11 procent do 220,7 mln funtów. W osiągnięciu celu mają pomóc Nuviasowi fuzje i przejęcia.

Źródło: nuvias.com, www.channelpartnerinsight.com