Grupa zamierza zwiększyć sprzedaż kładąc nacisk na innowacje i integrację z globalnym środowiskiem klientów biznesowych. Rozwiązania ICT Huawei mają zapewnić większą stopę zwrotu z inwestycji. Potrzeby klientów będą zaspokajane szybko i efektywnie – zapowiada koncern. Chce kontynuować strategię A Better Way, czyli pomagać klientom korporacyjnym w podniesieniu wydajności i osiągnięciu sukcesu w biznesie, dzięki zastosowaniu odpowiednich rozwiązań IT.

William Xu, CEO grupy biznesowej Enterprise, poinformował, że rynek klientów korporacyjnych jest kluczowy dla planów rozwojowych Huawei, ze względu na duży potencjał wzrostu. Przychody ze sprzedaży grupy Enterprise mają wzrosnąć prawie 4-krotnie do 2017 r. (do 10 mld dol. ze spodziewanych 2,7 mld dol. w 2013 r.). Od 2012 r. Huawei nawiązał współpracę z ponad 3,5 tys. dystrybutorami, a do końca 2013 r. ma ich być 5,4 tys.