Huawei Enterprise ogłosił strategię na 5 lat
Umocnimy się na rynku rozwiązań dla przedsiębiorstw, oferując szybsze, lepsze i bardziej opłacalne rozwiązania – zapowiada Huawei w pięcioletniej strategii rozwoju grupy biznesowej Enterprise.
Grupa zamierza zwiększyć sprzedaż kładąc nacisk na innowacje i integrację z globalnym środowiskiem klientów biznesowych. Rozwiązania ICT Huawei mają zapewnić większą stopę zwrotu z inwestycji. Potrzeby klientów będą zaspokajane szybko i efektywnie – zapowiada koncern. Chce kontynuować strategię A Better Way, czyli pomagać klientom korporacyjnym w podniesieniu wydajności i osiągnięciu sukcesu w biznesie, dzięki zastosowaniu odpowiednich rozwiązań IT.
William Xu, CEO grupy biznesowej Enterprise, poinformował, że rynek klientów korporacyjnych jest kluczowy dla planów rozwojowych Huawei, ze względu na duży potencjał wzrostu. Przychody ze sprzedaży grupy Enterprise mają wzrosnąć prawie 4-krotnie do 2017 r. (do 10 mld dol. ze spodziewanych 2,7 mld dol. w 2013 r.). Od 2012 r. Huawei nawiązał współpracę z ponad 3,5 tys. dystrybutorami, a do końca 2013 r. ma ich być 5,4 tys.
Podobne aktualności
Powstaje strategia cyberbezpieczeństwa Polski
Ministerstwo Cyfryzacji kończy prace nad strategią dotyczącą cyberbezpieczeństwa kraju. Ma być gotowa w październiku. Celem jest m.in. stworzenie systemu bezpieczeństwa w obrocie gospodarczym.
Nowy Channel Sales Manager w Huawei Enterprise
Do zespołu specjalistów Huawei, odpowiedzialnych za dział Enterprise Business Group, dołączył Janusz Smok, który objął stanowisko Channel Sales Managera.
Hicron: nowy zarząd i strategia
Spółka specjalizująca się w projektach IT ma nowy skład zarządu. CEO został Michał Guzek. Ruszyła transformacja, która ma przygotować organizację do rozwoju w przyszłym roku.