eBay walczy o polskich sprzedawców
Potentat e-handlu wprowadził zmiany w polskim serwisie.
Wdrożone udogodnienia mają według eBaya powiększyć ofertę dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz ułatwić proces zakupowy.
Od 1 października br. eBay zlikwidował opłaty dla polskich firm i osób prywatnych za wystawienie przedmiotu w serwisie aukcyjnym (poza kategorią Motoryzacja). Opłaty są naliczane tylko za sprzedaż towaru lub za opcje dodatkowe.
Ponadto od 1 listopada br. polscy przedsiębiorcy (subskrybenci usługi Duże sklepy i Megasklepy) mogą co miesiąc wystawić w zagranicznych serwisach eBaya tyle samo ofert Kup teraz bez opłat za wystawienie, co lokalni posiadacze odpowiedników Dużych sklepów i Megasklepów w serwisach eBay.
Firma chce przyciągnąć także nowych sprzedawców zniesieniem opłat na 3 miesiące za wystawienie przedmiotu i sprzedaż na zagranicznych stronach eBaya.
eBay informuje, że wspomniane zmiany to pierwszy etap usprawnień w polskiej wersji serwisu. Kolejne mają zostać wdrożone w najbliższych miesiącach.
Ogłaszając udogodnienia dla polskich sprzedawców eBay włączył się mocniej w rywalizację na lokalnym rynku e-commerce. Wprowadzenie zmian zbiegło się z uruchomieniem polskiej wersji Amazona i sprzedażą Allegro funduszom inwestycyjnym.
Podobne aktualności
3 mld dol. za Allegro
Dwóch oferentów daje najwięcej za przejęcie Allegro. Mogą zapłacić nawet 3 mld dol.
Chińczycy nie kupią Allegro
Do końca roku Allegro może zostać sprzedane za 2 -3 mld euro – twierdzi Reuters. Wśród zainteresowanych wymienia polskie i zagraniczne firmy. Chińska Alibaba utrzymuje, że nie rozważa zakupu.
Ebay zwolni 2,4 tys. osób
Biznes aukcyjny okazuje się coraz trudniejszy. Redukcje obejmą wszystkie działy światowego potentata e-handlu.