Cisco poszerza działalność w Krakowie
W krakowskim centrum usług Cisco otwarto nowy dział. Są plany dalszego rozwoju.
Ośrodek Cisco w Krakowie działa od 9 lat, zatrudnia ok. 2 tys. osób.
Cisco Global Services Center w Krakowie zwiększy zakres usług o inżynierię oprogramowania (software engineering) dla klientów Cisco AppDynamics w regionie EMEAR. To kolejny krok w rozwoju ośrodka.
Specjaliści spod Wawelu zajmą się dostarczaniem klientom usług, które pomogą im wdrożyć i obsługiwać rozwiązania AppDynamics oraz zmaksymalizować zwrot z inwestycji. Zespół współpracuje z inżynierami odpowiedzialnymi za oprogramowanie i infrastrukturę największych firm na świecie.
AppDynamics to dostawca platformy do monitorowania wydajności aplikacji (APM), przejęty w 2017 r. przez Cisco.
Plany rozbudowy
Cisco otworzyło oddział w Krakowie 9 lat temu. Centrum świadczy usługi techniczne i biznesowe klientom, partnerom i pracownikom firmy w różnych obszarach, w tym: Customer Experience, finansów i operacji. Obecnie w Cisco Kraków pracuje ok. 2 tys. specjalistów. Dla porównania w 2012 r. było tutaj 80 osób.
Kluczowe obszary rozwoju Cisco Kraków to oprogramowanie, Customer Experience (CX) i bezpieczeństwo.
Zespół składa się głównie z inżynierów oprogramowania.
„Mamy plany jego dalszego powiększania w ciągu najbliższego roku, zarówno w ramach istniejących zespołów, jak i poprzez tworzenie nowych stanowisk” – zapowiada Nick Bogaty, VP oraz Chief Revenue & Customer Officer w AppDynamics.
Z ośrodkiem w Krakowie był też związany obecny dyrektor generalny Cisco w Polsce, Przemysław Kania. W latach 2012-2017 jako dyrektor Cisco Advanced Services odpowiadał za stworzenie i rozwój międzynarodowego zespołu Global Delivery Center w Krakowie.
Podobne aktualności
Cisco ujawniło groźną lukę w zabezpieczeniach
Problem dotyczy m.in. niektórych serwerów. Koncern udostępnił już łatkę.
Tylko 2 proc. polskich firm jest dobrze chroniona przed cyberzagrożeniami
92 proc. organizacji zapewnia, że chce zwiększyć budżet na cyberbezpieczeństwo.