Cisco Global Services Center w Krakowie zwiększy zakres usług o inżynierię oprogramowania (software engineering) dla klientów Cisco AppDynamics w regionie EMEAR. To kolejny krok w rozwoju ośrodka.

Specjaliści spod Wawelu zajmą się dostarczaniem klientom usług, które pomogą im wdrożyć i obsługiwać rozwiązania AppDynamics oraz zmaksymalizować zwrot z inwestycji. Zespół współpracuje z inżynierami odpowiedzialnymi za oprogramowanie i infrastrukturę największych firm na świecie.

AppDynamics to dostawca platformy do monitorowania wydajności aplikacji (APM), przejęty w 2017 r. przez Cisco.

Plany rozbudowy

Cisco otworzyło oddział w Krakowie 9 lat temu. Centrum świadczy usługi techniczne i biznesowe klientom, partnerom i pracownikom firmy w różnych obszarach, w tym: Customer Experience, finansów i operacji. Obecnie w Cisco Kraków pracuje ok. 2 tys. specjalistów. Dla porównania w 2012 r. było tutaj 80 osób.

Kluczowe obszary rozwoju Cisco Kraków to oprogramowanie, Customer Experience (CX) i bezpieczeństwo.

Zespół składa się głównie z inżynierów oprogramowania.

„Mamy plany jego dalszego powiększania w ciągu najbliższego roku, zarówno w ramach istniejących zespołów, jak i poprzez tworzenie nowych stanowisk” – zapowiada Nick Bogaty, VP oraz Chief Revenue & Customer Officer w AppDynamics.

Z ośrodkiem w Krakowie był też związany obecny dyrektor generalny Cisco w Polsce, Przemysław Kania. W latach 2012-2017 jako dyrektor Cisco Advanced Services odpowiadał za stworzenie i rozwój międzynarodowego zespołu Global Delivery Center w Krakowie.