ActiveJet na topie, Black Point drugi
Po raz szósty z rzędu ActiveJet zdobył Złoty Laur Klienta w kategorii „Materiały eksploatacyjne do drukarek”. Wyprzedził największego rywala.
Marka należącą do Actionu zdobyła 44 proc. głosów konsumentów uczestniczących w konkursie. Na drugim miejscu uplasowały się produkty Black Pointa (28 proc.), a na trzecim Printe (12 proc.).
W konkursie „Laur Klienta’ konsumenci wskazują produkt, który uważają za najlepszy i chętnie polecą go swoim znajomym. Głosy zbierane są za pośrednictwem portali Agory, Dziennika Gazety Prawnej i mediów regionalnych. Można także dokonywać wyboru telefonicznie oraz na stronie konkursu.
Podobne aktualności
Action: ponad 1 mld zł sprzedaży w Polsce w 2023 r.
W 2023 r. zysk Grupy Action spadł o 25 proc. r/r, przy wzroście sprzedaży o 6 proc. Z tym że większość z 2,5 mld zł przychodów osiągnięto za granicą.