CRN
Znaczącą część waszych przychodów generuje sprzedaż sprzętu Brothera.
Z czego wynika popyt na produkty tej akurat marki?

Marcin
Łuszczewski
Składa się na to kilka przyczyn. Przede wszystkim wysoka
jakość produktów oraz niskie koszty druku. Poza tym dysponujemy sporą liczbą
urządzeń dostępnych od ręki w naszym magazynie. Nasi klienci mogą je nabyć
u nas w firmie bądź za pośrednictwem sklepu internetowego.

 

CRN Czy
sprzedaż sprzętu Brothera rośnie, maleje, a może utrzymuje się na stałym
poziomie?

Marcin
Łuszczewski
Nasza współpraca z Brotherem od sześciu lat stale
się rozwija. Rośnie sprzedaż produktów tej marki, jak też ich udział
w naszej sprzedaży ogółem.

 

CRN
Jak konkretnie rozwija się współpraca?

Marcin
Łuszczewski
Na przykład dzięki podpisanej umowie z producentem
zostaliśmy autoryzowanym przedstawicielem serwisowym Brothera. To umożliwia nam
szybkie i sprawne odpowiadanie na wszystkie zapytania naszych klientów.
Dobrze znamy ofertę tego producenta, zarówno od strony handlowej, jak i technicznej.

 

CRN A
co możecie zaliczyć do minusów kooperacji z producentem?

Marcin
Łuszczewski
Chociaż obserwujemy dążenie Brothera do stałego
poszerzania oferty – co generalnie zaliczamy do plusów współpracy
– to chcielibyśmy, aby portfolio produktów i usług było jeszcze
zasobniejsze. Tak, abyśmy mogli w pełni kompleksowo obsługiwać klientów.

 

CRN
W jaki sposób zachęcacie klientów do zakupu sprzętu Brothera?

Marcin
Łuszczewski
Informujemy klientów między innymi o trzyletniej
wliczonej w cenę gwarancji on-site. Obowiązuje ona w przypadku
większości urządzeń tej marki. Zwracamy także uwagę na dobry stosunek
parametrów do ceny oraz na łatwą obsługę sprzętu.

 

CRN Jesteście
największym w regionie białostockim integratorem systemów komputerowych.
Czy macie ambicje ogólnopolskie?

Marcin Łuszczewski Obecnie zatrudniamy ponad 200
pracowników, dzięki czemu jesteśmy w stanie oferować klientom szeroką gamę
produktów i usług: począwszy od instalacji teletechnicznych budynków,
a skończywszy na tworzeniu i wdrażaniu oprogramowania. Chociaż
postrzegani jesteśmy jako znacząca firma regionalna, to coraz częściej
realizujemy duże projekty klientom z całego kraju.

 

CRN Jak oceniacie sytuację na polskim rynku
IT?

Marcin
Łuszczewski
Uważam, że polski rynek przede wszystkim charakteryzuje
się dużą konkurencyjnością. Przetrwają na nim tylko najsilniejsi. Cieszymy się,
że do takich należymy również my.

 

CRN
Jaka jest wasza strategia rozwoju na najbliższe lata?

Marcin
Łuszczewski
Powiem krótko – nieustannie rozwijać się, rosnąć
i zaspokajać potrzeby naszych klientów, posługując się towarzyszącym nam
od lat mottem: „Komputeryzacja bez ryzyka”.