IT - biznes, trendy, technologie. miesięcznik komputerowy przeznaczony dla firm komputerowych i związanych z branżą IT.

Wywiady i felietony

Autor: Konstanty Młynarczyk | Dodano: 2013-02-22 09:00

Tablety Darwina

Rynek tabletów zaczął dzielić się na różne segmenty, wypełniając poszczególne nisze ekologiczne. Dlatego właśnie Nexus 7 za 199 dol. nie jest konkurentem dla Surface’a za 999 dol. i na odwrót.

Autor: Ireneusz Dąbrowski | Dodano: 2013-02-18 09:00

Szukając następcy Lou Gerstnera

Kandydaci spoza firmy zazwyczaj okazują się takimi samymi przeciętniakami jak ci z jej wnętrza, choć na interview prezentują się znakomicie.

Autor: Tomasz Słoniewski | Dodano: 2013-02-07 09:00

Alfabet trendów na Nowy Rok

W sylwestra miałem okazję przejechać się po raz ostatni tramwajem Konstal 13N.pojazdy te nie będą już więcej kursowały po warszawskich torowiskach.

Autor: Tomasz Gołębiowski | Dodano: 2013-01-30 10:55

Firm nie stać na brak szkoleń

CRN rozmawia z Dariuszem Niedzieskim, trenerem biznesu, konsultantem i coachem, członkiem International Coach Federation, o tym, dlaczego warto inwestować we własny rozwój w czasach kryzysu, dlaczego warto być jak nietoperz i dlaczego lepiej kupić szkolenie niż nowy samochód.

Autor: Tomasz Gołębiowski | Dodano: 2013-01-30 10:54

Action otwiera Dział Enterprise

CRN rozmawia ze Sławomirem Harazinem, wiceprezesem zarządu Actionu, na temat nowych pomysłów biznesowych dystrybutora, planów dotyczących marek własnych, a także niedocenianego potencjału pojedynczych resellerów.

Action dystrybucja enterprise
Autor: Tomasz Gołębiowski | Dodano: 2013-01-30 10:54

Senetic: koniec z detalem

CRN rozmawia z Marcinem Białożytem, prezesem zarządu Senetica, o rezygnacji z detalu na rzecz działalności dystrybucyjnej, niskich cenach i wysokich marżach, a także dobrych perspektywach dla polskich dystrybutorów.

dystrybucja marże Senetic
Autor: Krzysztof Pasławski | Dodano: 2013-01-21 09:00

Sześć lat rozwoju z Brotherem

CRN rozmawia z Marcinem Łuszczewskim, dyrektorem handlowym Centrum Informatyki ZETO, o przyczynach rosnącej sprzedaży sprzętu Brothera, ogólnopolskich ambicjach oraz strategii działania na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.

Brother zeto zeto białystok