Na ile podpisanie umowy dystrybucyjnej z HP wzmacnia ofertę Ingram Micro?

Bogdan Wiśniewski W naszej ofercie bardzo brakowało produktów marki HP. Pozyskanie kontraktu z HP Inc. zwiększy jej konkurencyjność. Liczymy, iż w ciągu kolejnych 12 miesięcy staniemy się kluczowym dystrybutorem na rynku IT. Od ogłoszenia poszerzenia oferty o HP Inc., wielu resellerów zwraca się do nas z prośbą o ofertę na rozwiązania tego producenta, co daje nam pewność, iż ten kontrakt to doskonały ruch wzmacniający naszą pozycję na rynku.

Nowy dystrybutor to szansa dla partnerów na lepsze warunki handlowe?

Resellerzy maksymalizując zyski, starają się dzielić zamówienia w taki sposób, aby w pełni wykorzystywać limity kredytowe u poszczególnych dystrybutorów. To bardzo korzystne zarówno z punktu widzenia resellera, jak i dystrybutora. Nowy dystrybutor HP to wielka szansa na zwiększenie zarówno obrotów, jak i zysków naszych partnerów.

Na które modele komputerów stawia HP?

HP wspiera rozwój rynku SMB, są to klienci wymagający i wyedukowani. Aby sprostać oczekiwaniom, HP stawia na modele ProBook oraz Elitebook – wzmocniona obudowa oraz gwarancja NBD on site sprosta najwyższym oczekiwaniom. Widzimy też duże zainteresowanie modelami stacji roboczych z serii Z, zarówno mobilnych jak i stacjonarnych. Dzięki unikalnym rozwiązaniom HP oraz szerokiej gamie produktów, partnerzy mogą liczyć na doskonały dobór rozwiązania do potrzeb swoich klientów.

Czy mniejsze zainteresowanie desktopami oznacza słabszą sprzedaż monitorów HP?

Absolutnie nie. Aktualnie wiele osób pracuje w trybie hybrydowym, potrzebuje więc dodatkowych ekranów zarówno w domu, jak i biurze. Zwiększony obszar roboczy pozwala na wydajniejszą oraz łatwiejszą pracę w wielu sektorach rynku. Jestem przekonany, że nadal duża część pracowników będzie korzystać z więcej niż jednego monitora. W związku z tym, ten rynek ma wciąż duży potencjał. Natomiast z naszego punktu widzenia bardzo ważne jest to, że HP jest jednym z pierwszoplanowych graczy w tym segmencie rynku.